Ako vznikla myšlienka GerbeRose?

Môj vzťah k rezaným kvetom bol odmalička veľmi pozitívny. Ako obchodník telom aj dušou som ich používal na získanie priazne, otvorenie dverí, ako malú pozornosť a v neposlednom rade ako poďakovanie za spoluprácu. Kvetom som nikdy nikoho neurazil, teda ak ten kvet vydržal aspoň do konca pracovného stretnutia. 🙂
Pracoval som aj pre spoločnosť, ktorá predávala iným firmám kvety ako kreatívny produkt pre marketingové oddelenia a reklamné agentúry. Písal sa rok 2002 a môj šéf mal síce dobré myšlienky, no nedostatok financií a trpezlivosti dotiahnuť ich do konca. Problémom bol najmä dlhý predajný cyklus a krátka životnosť tohto produktu.
Až začiatkom roka 2020, tesne pred vypuknutím pandémie, som sa počas služobnej cesty do Holandska dostal priamo k pestovateľom. Moje odhodlanie a skúsenosti mi pomohli nadviazať kontakt s tými najsilnejšími hráčmi na celosvetovom trhu rezaných kvetín. Sústredil som sa najmä na gerbery a ruže, keďže by nebolo technicky a logisticky možné obsiahnuť širšie portfólio.
Počas bláznivého roka, ktorý posadil takmer celý svet do domácej izolácie, sme už v rámci tímu GerbeRose intenzívne pracovali na hľadaní spôsobu, ako naše ruže a gerbery doručiť priamo k našim zákazníkom tak, aby ostala zachovaná ich najvyššia kvalita. Práve tu vznikla myšlienka, že si celý proces budeme zastrešovať sami a kvety ostanú v našich rukách od momentu ich prevzatia u pestovateľov v Holandsku až po ich doručenie našim zákazníkom na Slovensku.
Tento model je síce náročný a vyžaduje si veľa práce, no radosť v očiach každého zákazníka je pre nás dostatočnou satisfakciou. Či už sa jedná o babičku, ktorej vnuk objednal kyticu farebných gerber, radosť hostí a personálu v reštaurácii, kde im čerstvé kvety spríjemňujú prostredie, alebo aj nadšenie detí, ktoré sú nadšené z neskutočnú pestrosti a farebnej variability našich kvetov. S každým novým zákazníkom sa spája jedinečná a pozitívna skúsenosť, ktorá nás utvrdzuje v tom, že táto práca má naozaj zmysel.
Zakladateľ GerbeRose – Andrej